But bitch hold on!

Ciara Toes… GO!


(Jennifer Hudson and Ciara at the Givenchy show at Paris Fashion WeeK)
Accentuate the positive eliminate the negative! Why the fuck would Ciara wear shoes that draw attention to her long finger like toes? They look like Play Doh being squeezed through the toe of her shoes. When I first saw her toes I was expecting her to dip her toes in my pie and say, “My germs!” Her toes are so long if she puts on Nikes she’d stretch them out to Nickelodeons. If you suck her toes they can actually gag you, you have to deep throat her toe just to get to the first toe knuckle. No wonder Ciara can do the Matrix so well, them toes can literally grab the ground. If my man’s dick was as long as Ciara’s toes I’d still be with the nigga!!

About these ads

36 responses

  1. PhillyLady

    Agreed. Those shoes were NOT the best decision. By the way, is there a nip slip in th first pic?

    October 3, 2011 at 10:07 am

    • Tana

      looks like it

      October 4, 2011 at 5:04 pm

      • damn ciara what the hell
        happen to your

        July 9, 2012 at 11:36 am

    • sapphire

      yeahhh i think a nip is showing.. she just all messed up

      October 5, 2011 at 10:54 am

      • i’m your biggest fan
        but dag girl look at your feet (khaliqah)

        July 8, 2012 at 12:03 pm

    • BiteEatBlowMe

      haha, yes nip slip c:

      November 19, 2012 at 8:05 pm

  2. Soph

    LMAO!!! IM SOO WEAK!! IDK what’s funnier the toes themselves or this commentary! Ha!

    October 4, 2011 at 5:14 am

  3. Tracy

    Look like she walkin on her hands… I’m done LMAO

    October 4, 2011 at 5:11 pm

    • ciara you love the way you riding
      but you must
      had a bad
      manicare but dag
      girl your toes
      or hands
      is ug-ly you getting
      told by a (9) year old

      July 8, 2012 at 12:31 pm

  4. Lejon

    Yo why Jennifer Hud look like she fighting hard not to look down!!..LmAo…”I not gunna look down..I won’t…!!!” LoL

    October 4, 2011 at 5:13 pm

  5. mel

    wow now thats a damn shame. this cant be real lol y u photoshop this shit B i know u dnt like the girl but damn!!!!

    October 4, 2011 at 6:48 pm

  6. OMG….I can’t!

    October 4, 2011 at 11:35 pm

  7. I can’t take it

    October 5, 2011 at 12:04 am

  8. Deja ;)

    Lol is it Juss meee.. or is Ciara’s Nipple showin !?? o_o !

    October 5, 2011 at 4:06 am

  9. you are hillarious!!!!!

    October 5, 2011 at 5:09 am

  10. TLH

    Dang J.hud about as small as ciara… But LAWDDDDDDDDDD them toes though!!!

    October 5, 2011 at 6:04 am

  11. Jamilah

    Yo, forreal, WTF is up is up with her damn feet? Look like ten overstuffed pigs in a blanket

    October 5, 2011 at 11:47 am

  12. Matthew

    Ciara can I hold ur toes? I mean hands? LMAO

    October 5, 2011 at 12:48 pm

  13. mzboopz

    Lmmfao wow smdh her friends should of said no go to her about those shoes

    October 5, 2011 at 1:56 pm

  14. thhats hella fuckked up but check out my blog bitchesss lol

    October 5, 2011 at 3:32 pm

  15. Angel

    Anyone notice her left nipple creeping through? Guess her toes look like burnt chinese sausages so much no one notices the peeping nipple. Maybe she made it pop out to distract us from her feet?…. it didn’t work.

    October 5, 2011 at 3:57 pm

  16. ace

    her toes look fine to me… i would suck on them…

    October 5, 2011 at 5:06 pm

  17. Omkkk wtf ciara yhu need new shoes or a oe reduction dangg

    October 5, 2011 at 11:56 pm

  18. stephh

    Did anybody even notice besides her chicken finger toes, her nipple is out?

    October 6, 2011 at 3:29 am

  19. JENNIFER LOOKIN GOOD……DAMN CIARA GOT SOME LONG ASS TOES

    October 6, 2011 at 4:41 am

    • (emjay)are you a man or a
      woman? bruh you is
      ug-ly?????????????

      July 9, 2012 at 11:25 am

  20. NikkA

    lmao….. i love ya ass Bee <3

    October 6, 2011 at 2:05 pm

  21. Nice Ass Niple

    October 6, 2011 at 3:10 pm

  22. jessica

    Booombboooocllatttttttttttt!!! ahah. lmfao

    October 8, 2011 at 5:50 am

  23. Sistagirl

    Ha, leave it to a gay man to look at a picture with two beautiful women, one with an exposed nipple, and all he notices are her toes.

    October 9, 2011 at 4:04 pm

  24. Tashieka

    Her toes are so long that they distracted all the attention for her nipple slip

    October 10, 2011 at 12:16 am

  25. MeBitches

    Wait a minute, I was so distracted by her long ass toes i dint even realize the nipple thing, or the fact that it look like she hasn’t shave her underarms in a while

    October 10, 2011 at 3:18 am

  26. chloe

    omg i see her nipple just hannginn out likee wtff that bitch need a braa

    November 2, 2011 at 6:42 am

  27. Shay shaw

    Her nipple is showing

    July 6, 2012 at 3:18 pm

  28. Whoever got a shot of them toes are brave. They could’ve clawed his a**.

    September 16, 2012 at 2:03 am

  29. Moe Grits

    Her toes are extremely attractive. I don’t know what’s wrong with most of you people. You’re probably jealous of her because you got short and stubby Flintstone toes! Long is strong and Ciara is hot!!!!

    December 12, 2012 at 10:42 am

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 256 other followers